
معمولا در بین پست ها و مطالبی که در حوزه روابط کار در فضای مجازی منتشر می گردد ، برداشت های شخصی و اشتباه نیز منتشر می شوند و به جای اینکه موجب بهبود روابط کارگر و کارفرما شوند، موجب ایجاد اختلاف بین کارکنان و کارفرمایان، تضییع حق کارکنان و نهایتا متضرر شدن کارفرمایان می گردند .
واقعا نمیدانم چه اصراری وجود دارد که وقتی اطمینان کافی از صحت یک موضوع وجود ندارد آنرا منتشر کنیم؟
مع الوصف دو اشتباه فاحش فوق ( و توضیحات مرتبط با آنها ) تقدیم می گردد.
با آرزوی توفیق
آرمین خوشوقتی