توسعه منابع انسانی سرآمد

نشان تجاری و هویت بصری جدید سرآمد

توسعه منابع انسانی سرآمد

آغاز سرآمد

به خاطر دارم در روزهای سرد زمستان 1396 که در حال خلق شخصیت سرآمد و طراحی و ایده پردازی برای طرح کسب و کار Business Plan  بودیم به آخرین چیزی که فکر میکردیم طراحی لوگو و هویت بصری آن بود. اما سرآمد مسیر رشد و پیشرفتش را طی کرد و حالا که از حالت استارت آپ خارج شده و مسیرش را به سمت تبدیل شدن به یک کسب و کار بزرگتر طی میکند مدیریت برندینگ یکی از ارکان مهم استراتژیک برای آن محسوب میشود.

شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد در سال 1396 از سوی آقای آرمین خوشوقتی  راه اندازی شد.

وقتی شرکت سرآمد تاسیس شد سه چشم انداز اصلی داشت:

اولا توسعه منابع انسانی در کشور و ارج نهادن به سرمایه های انسانی، خلاقیت و چابکی در این حوزه

ثانیا ارتقاء سطح روابط کارکنان و کارفرمایان و جاری سازی تمامی ارکان قانون کار و تامین اجتماعی در تمامی سازمان ها

و نهایتا ارتقا و توسعه سطح آموزش منابع انسانی در در کشور عزیزمان ایران.

سرآمد یکی از شرکت های پرمخاطب حوزه مدیریت منابع انسانی کشور

در این مسیر شرکت ها و دانشجویان زیادی با سرآمد همراه شدند و امروز سرآمد به بیش از 400 شرکت خدمات مشاوره منابع انسانی ارائه میکند و حدود 2700 دانشجوی منابع انسانی را در دوره هایش تعلیم داده است.

سرآمد همیشه تشنه یادگیری و توسعه

تیم سرآمد مسیر پر فراز و نشیبی پیش رو دارد و همه اینها حاکی از ضرورت وجود قاب عکسی واضح از اهداف و عملکرد ماست: تصویری یکپارچه و هماهنگ از برنامه ریزی راهبردی و سازمانی سرآمد و کارآمد با هویت یکپارچه سازمانی.

همه اینها است که ما را به هم و به یک باور نزدیکتر میکند.

در سرآمد مشارکت مفهومی عمیق و کلیدی است. مشارکت در بینش و ماموریتی که همه ما داریم. هم باور شدن برای هم مسیر شدن و هم مسیر ماندن .

توسعه منابع انسانی سرآمد
توسعه منابع انسانی سرآمد

نشان تجاری و هویت بصری جدید

و امروز ما با اطمینان میگوییم نام و نشان تجاری سرآمد، نشان از نیت و عملکرد همه ما دارد . با هم و همیشه و در همه جا و آنهایی که میخواهیم همیشه با هم میمانیم و ما یک گروه خواهیم بود.

امیدواریم تغییرات هویت بصری مان چشم نواز تر به نظر برسد. شما نشان تجاری ما را به این چشم نگاه کنید که میخواستیم کمی امروزی تر باشیم تا جوان تر ها هم ما را بشنوند.

نشان تجاری جدید سرآمد تلفیقی از گذشته سرآمد و نمادی از پرنده درنا است. این پرنده الهام بخش قدمت، آزادی تا گذر و تحول و نماد پیروزی، حمایت و سرپرستی است.  که تلفیق این چند اصل در حوزه منابع انسانی مفهوم عمیقی در نگهداشت کارکنان دارد .

در نهایت هرگاه که تصویر کردیم کار تمام شده است، ادامه راه بهتر کردن و توسعه مسیر است.

شیما جعفرزاده

بهار 1402

4.3/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *