توسعه منابع انسانی سرآمد

خدمات شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد

خدمات شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد در حوزه روابط کار ، در دو بخش اقدامات پیشگیرانه ، و حل اختلاف ، به کارکنان و کارفرمایان ( در بیش از 40 شهر کشور ) قابل ارائه می باشد .

یکی از خدمات شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد ، تنظیم سیاست های حوزه روابط کارکنان و کارفرمایان ، با نگاه پیشگیرانه است .
بازطراحی صحیح قراردادهای کار ( انواع قراردادهای مزد ساعتی ، روزمزد ، کارمزد ، تمام وقت ، کارمعین ، مدت موقت و … ) ، بازطراحی فرم ها و تعهدنامه های بدو استخدام ، بازبینی فرآیند قرارداد و مواردی از این دست ، میتواند به مقدار زیادی از اختلافات فیمابین کارکنان و کارفرمایان بکاهد .

همچنین بازطراحی مستندات حین خدمت ( فرمهای مرخصی ، ماموریت ، گزارش کار و … ) نیز در این راستا صورت می گیرد .

تهیه انواع طرح های کارآمد ( منجمله آئین نامه های انضباط کار ، طرح های پاداش افزایش بهره وری ، پاداش افزایش تولید و مواردی از این دست ) نیز از جمله خدماتی است که شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد با افتخار به شرکتهای متقاضی ارائه مینماید .

البته با تمام این ها، در حین همکاری نیز موارد متعددی ( در حوزه روابط کار ، تامین اجتماعی ، حفاظت فنی و بهداشت کار ، و مسئولیتهای کارفرما در برابر کارکنان ) بروز خواهد نمود که سازمان های طرف قرارداد میتوانند بصورت حضوری ، و یا ( در صورت اضطرار ) تلفنی از خدمات شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد بهره ببرند.

ایفای نقش در اختلافات بین کارکنان و کارفرما ( با هدف حل اختلاف به روش مذاکره با رویکرد سازش ) نیز یکی دیگر از خدمات قابل ارائه از سوی گروه مشاوران شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد به شمار میرود . تلاش این گروه بر آن است که تا جائیکه امکان دارد ، اختلاف نظرهای فیمابین کارکنان و کارفرما ، از طریق مذاکره حل شده و به مراجع قانونی ارجاع پیدا نکند.

استفاده از مشاوران مجرب و آموزش دیده در حوزه مدیریت منابع انسانی ( که تسلط کامل به قوانین کار و تامین اجتماعی دارند ) در این راستا توانسته است به مقدار قابل توجهی از دغدغه های سازمانهای طرف قرارداد بکاهد .

نهایتا شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد با در اختیار داشتن سرمایه انسانی متشکل از مشاوران مجرب و خبره ( در 24 استان و 44 شهر کشور ) تنها شبکه مشاوران سراسری در حوزه روابط کار کشور میباشد که در سریع ترین زمان ممکن ، امکان تهیه لوایح ، حضور و دفاع در مراجع حل اختلاف وزارت کار را دارد .
برای دریافت پیش نویس قرارداد کار اینجا کلیک کنید :

کاربرگ تدوین قرارداد کار

3/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه در “خدمات شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد

  1. پودینه گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *