شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد ( تماس) در سال 1396 با مدیریت مهندس آرمین خوشوقتی ( عضو هیات مدیره انجمن مدیریت منابع انسانی ایران ، و مدیر ارشد منابع انسانی هلدینگ سینره ) در حوزه مدیریت منابع انسانی و روابط کار آغاز به کار نمود.
هدف از تاسیس شرکت سرآمد، ارائه کارآمدترین و بروزترین راهکارهای حوزه منابع انسانی متناسب با نیاز تمام سازمان ها در صنایع مختلف و در بستر تحولات کسب و کار می باشد. دستیابی به اهداف سرآمد با بهره گیری از توانمندی مجرب ترین متخصصان، اساتید و صاحب نظران حوزه منابع انسانی و روابط کار و بومی سازی روزآمد ترین مباحث بین المللی منابع انسانی محقق شده است. راهکارهای مذکور در سه بخش آموزش، مشاوره و اجرا و یا تلفیق موارد مذکور ارائه می گردد.
نحوه درست غنی سازی شغل و تاملات مناسب با کارکنان در جهت بالا نگهداشتن انگیزه آنها به همراه مثال توضیح داده می شود.
غنی سازی شغلی چیست ؟ زمان مطالعه : 4 دقیقه آرمین خوشوقتی مدیران در سازمانها همواره نیازمند روشهایی هستند تا عملکرد کارمندان را بهبود بخشند. یکی از مهمترین این ابزارها برای بهبود و ارتقا عملکرد نیروی انسانی، توسعه و غنی سازی شغلی است. غنی سازی شغلی رویکردی است که در آن شغل کارمند در جهت...
توصیف مصاحبه استخدامی و بخش های آن، همچنین مواردی که باید در این فرآیند به آنها توجه شود، قابل مشاهده در این ویدئو می باشد.
تعریف فرهنگ سازمانی و نحوه به وجود آمدن فرهنگ در سازمان به صورت کامل در این ویدئو بیان شده است. آرمین خوشوقتی
غنی سازی شغلی چیست ؟ زمان مطالعه : 4 دقیقه آرمین خوشوقتی مدیران در سازمانها همواره نیازمند روشهایی هستند تا عملکرد کارمندان را بهبود بخشند. یکی از مهمترین این ابزارها برای بهبود و ارتقا عملکرد نیروی انسانی، توسعه و غنی سازی شغلی است. غنی سازی شغلی رویکردی است که در آن شغل کارمند در جهت…
توصیف مصاحبه استخدامی و بخش های آن، همچنین مواردی که باید در این فرآیند به آنها توجه شود، قابل مشاهده در این ویدئو می باشد.
غنی سازی شغلی چیست ؟ زمان مطالعه : 4 دقیقه آرمین خوشوقتی مدیران در سازمانها همواره نیازمند روشهایی هستند تا عملکرد کارمندان را بهبود بخشند. یکی از مهمترین این ابزارها برای بهبود و ارتقا عملکرد نیروی انسانی، توسعه و غنی سازی شغلی است. غنی سازی شغلی رویکردی است که در آن شغل کارمند در جهت…
توصیف مصاحبه استخدامی و بخش های آن، همچنین مواردی که باید در این فرآیند به آنها توجه شود، قابل مشاهده در این ویدئو می باشد.
تعریف فرهنگ سازمانی و نحوه به وجود آمدن فرهنگ در سازمان به صورت کامل در این ویدئو بیان شده است. آرمین خوشوقتی
ابتدایی ترین اقدامات در حوزه منابع انسانی سازمان ها تعریف مشاغل و بخش های موردنیاز در سازمان می باشد که باید با دقت تدوین شوند. توضیحات آقای خوشوقتی در این خصوص را مشاهده کنید.
وظایف مدیر منابع انسانی سازمان ها در راستای ماموریت های این واحد و مواردی که باید رعایت شود تا به اهداف موردنظر سازمان رسید، بیان می شود.
بیان نگرش درست در فرآیند استخدام نیروی انسانی از زبان آقای خوشوقتی بشنوید. ابتدا شایسته گزینی، سپس جذب و در آخر جامعه پذیری در فرآیند استخدام بسیار مهم است.
غنی سازی شغلی چیست ؟ زمان مطالعه : 4 دقیقه آرمین خوشوقتی مدیران در سازمانها همواره نیازمند روشهایی هستند تا عملکرد کارمندان را بهبود بخشند. یکی از مهمترین این ابزارها برای بهبود و ارتقا عملکرد نیروی انسانی، توسعه و غنی سازی شغلی است. غنی سازی شغلی رویکردی است که در آن شغل کارمند در جهت…
توصیف مصاحبه استخدامی و بخش های آن، همچنین مواردی که باید در این فرآیند به آنها توجه شود، قابل مشاهده در این ویدئو می باشد.
تعریف فرهنگ سازمانی و نحوه به وجود آمدن فرهنگ در سازمان به صورت کامل در این ویدئو بیان شده است. آرمین خوشوقتی