مدیریت منابع انسانی

گزارش تصویری سمینار بزرگ مدیریت تجربه کارکنان مهرماه 1404

سمینار بزرگ تجربه کارکنان

سمینار بزرگ مدیریت تجربه کارکنان در تاریخ پنجشنبه 10 مهر ماه به صورت حضوری در تهران با همراهی شما عزیزان برگزار گردید. این سمینار بر این مفهوم متمرکز بود که تجربه کارکنان (EX) = تجربه مشتری (CX). یعنی سازمانی که برای کارکنان تجربه‌ای مثبت، انگیزاننده و منسجم می‌سازد، بهره‌وری بالاتر، وفاداری بیشتر و برند کارفرمایی قوی‌تر خواهد داشت.

دستاوردهای این دوره شامل:

  • یادگیری مدل‌های جهانی مدیریت تجربه کارکنان
  • دریافت ابزارها و چک‌لیست‌های طراحی EX
  • توانایی طراحی نقشه سفر کارکنان برای سازمان خود
  • ایجاد استراتژی بهبود تجربه کارکنان و تقویت برند کارفرمایی
  • کاهش نرخ ترک خدمت و افزایش بهره‌وری

برای شرکت در سایر دوره‌های منابع انسانی به صورت آنلاین، آفلاین و یا حضوری می‌توانید وارد صفحه دوره جامع مدیریت منابع انسانی پاییز 1404 شده و در دوره آموزشی دلخواه خود ثبت‌نام نمایید و گواهینامه مربوط به دوره را دریافت نمایید.

برای مشاهده و دانلود تصاویر این سمینار می‌توانید بر روی تصاویر دلخواه خود کلیک نموده و تصویر موردنظر خود را دانلود نمایید.

به این پست امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *