بخش اول: تفاهم نامه دوره های آموزشی حضوری و آنلاین
ماده ۱ : مشخصات طرفین تفاهم نامه : این تفاهم نامه بین شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد به نمایندگی خانم شیما جعفرزاده و آقای آرمین خوشوقتی (صاحبان امضاء مجاز شرکت) که در این تفاهم نامه اختصارا شرکت نامیده میشود از یک سو و مشتری که اطلاعات حقیقی و یا حقوقی خود را قبل از پرداخت وجه به طور کامل و دقیق ثبت مینماید که در این تفاهم نامه اختصارا دانش پژوه نامیده میشود منعقد گردیده و تا پایان دوره آموزشی شرایط آن ملاک عمل خواهد بود لذا طرفین در مطالعه آن نهایت دقت را به عمل خواهند آورد. تمام ضوابط دورههای آموزشی و خدمات و پشتیبانی شرکت در وب سایت رسمی شرکت به آدرس tamasco.ir ثبت شده است و دانش پژوه با تایید این تفاهم نامه در قسمت قوانین و مقررات سایت tamasco.ir اذعان میدارد که ضوابط مذکور را مطالعه نموده و آنها را به عنوان جزء لاینفک این تفاهم نامه، پذیرفته است و قبول این تفاهم نامه به منظور قبول ضوابط مذکور تلقی میگردد. ضوابط مذکور در آدرس اینترنتی زیر، به رویت و قبول دانش پژوه رسید: https://tamasco.ir/شرایط-قرارداد/ .
ضمنا دانش پژوه متعهد میشود که نسخه فیزیکی این تفاهم نامه را که توسط شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد برایش ارسال میگردد را امضا نماید.
ماده ۲ : موضوع تفاهم نامه : ارائه خدمات آموزشی دوره آموزشی انتخابی توسط دانش پژوه به مدت مشخص در دوره آموزشی که دانش پژوه در آن ثبت نام میکند و به صورت مجازی از سوی شرکت به دانش پژوه
ماده ۳ : مدت تفاهم نامه : از شروع اولین کلاس به صورت حضوری و آنلاین تا خاتمه آخرین کلاس مطابق برنامه آموزشی ترم .
ماده ۴ : محل و نحوه ارائه خدمات آموزشی: تمامی کلاسهای دوره های آموزشی به صورت آنلاین در بستر فضای تحت وب که از سوی شرکت معرفی میگردد برگزار میشود. دسترسی هر دوره، پس از پرداخت قسط مربوطه (به شرح مندرج در ماده ۵) به دانش پژوه داده خواهد شد. محل برگزاری دوره های حضوری نیز متعاقبا پس از ثبت نام در دوره اعلام خواهد شد.
- تبصره: تجهیزات آموزشی (شامل کامپیوتر، دسترسی به اینترنت پر سرعت و …) توسط دانش پژوه فراهم می شود.
ماده ۵ : مبلغ تفاهم نامه: مبلغ کل تفاهم نامه مطابق مبلغ دوره آموزشی انتخاب شده توسط دانش پژوه می باشد که لزوما می بایستی یا بصورت کامل در هنگام ثبت نام پرداخت گردد و یا در راس سررسید های مشروحه زیر به شماره حساب به نام شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد واریز گردد:
قسط اول: به میزان 70% از مبلغ کل دوره در زمان خرید
قسط دوم: به میزان 30% از مبلغ کل خرید، در ابتدای ماه بعد (روز یکم ماه بعدی)
- تبصره ۱: اجرای موضوع تفاهم نامه از سوی شرکت، منوط و مشروط به واریز أقساط فوق الذکر از سوی دانش پژوه در راس سررسید های تعیین شده میباشد و چنانچه دانش پژوه از واریز هر یک از أقساط ( در تاریخ یکم هر ماه شمسی، پیش از برگزاری هر دوره) خودداری نماید، به معنی عدم تمایل به حضور در کلاس پیش رو / ادامه حضور در کلاس های باقیمانده می باشد و به شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد، این اجازه را میدهد که دسترسی های لازم برای حضور در مدت باقیمانده از دوره های آموزشی مهیا ننماید. به عبارت دیگر، تداوم دسترسی دانش پژوه (به دوره های آموزشی بعد از اقساط باقیمانده) مشروط به پرداخت أقساط باقیمانده (قبل از برگزاری هر دوره) میباشد. به عنوان مثال چنانچه یکی از دوره ها در تاریخ سوم مهرماه برگزار گردد و دانش پژوه در تاریخ اول مهرماه از پرداخت اقساط این دوره خودداری نماید، شرکت، مانع دسترسی وی به دوره مذکور ( که در تاریخ سوم مهرماه برگزار می گردد)، برای مدت باقیمانده خواهد شد.تبصره 2: در صورتی که فراگیر در هر مقطعی پس از انعقاد تفاهم نامه و پرداخت قسط اول از ادامه موضوع تفاهم نامه منصرف شود، یا به دلایلی که در تبصره ۱ اشاره شد، از پرداخت اقساط باقیمانده خودداری نماید، علاوه بر اینکه دسترسی به دوره آموزشی مذکور ( برای مدت باقیمانده) را نخواهد داشت، ضمنا تفاهم نامه حاضر با رضایت خاتمه یافته تلقی شده و طرفین حق هرگونه ادعا و مطالبه را از خود سلب و اسقاط می نمایند.
ماده ۶ : شروط ضمن تفاهم نامه:
- مدت زمان کلاس ها بین 3 الی 16 ساعت خواهد بود و احتمال برگزاری بیش از یک کلاس در ساعات مختلف طی یک هفته وجود دارد که مسئولیت برنامه ریزی برای حضور در کلاسها طبق برنامهی دریافتی از شرکت به عهده دانش پژوه محترم است . همچنین احتمال ادغام چند گروه در بعضی از کلاسها و آموزش هم زمان نیز وجود دارد. در صورتی که دانش پژوه به هر دلیلی موفق به حضور در کلاس نشود، امکان حضور وی در کلاس جبرانی وجود نخواهد داشت.
۲. زمان پاسخگویی تیم پشتیبانی شرکت، در بازه زمانی ۸:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه خواهد بود و اگر پیامی در غیر این ساعات فرستاده شود در اولین روز کاری با دانش پژوه ارتباط برقرار خواهد شد. لذا دانش پژوه در برقراری ارتباطات خود با شرکت، این نکته را مد نظر قرار خواهد داد.
۳. اقساط باید به صورت منظم در راس سررسید مندرج در ماده ۵ این تفاهم نامه واریز شوند. عدم واریز هریک از اقساط از سوی دانش پژوه (در راس سررسید تعیین شده)، به معنی عدم تمایل وی به حضور در کلاس های باقیمانده بوده و طبیعتا جزوات و برنامه کلاسهای آتی را دریافت نخواهد کرد و از دوره خارج میشود و طبیعتا جزوات، فایلها و دسترسی فیلم کلاسهای قبلی نیز در اختیار وی قرار نخواهد گرفت.
۴. لازم است دانش پژوه رسید بانکی پرداخت اقساط را از طریق ارسال تیکت در پروفایل دانش پژوهی خود در وبسایت شرکت آپلود نماید همچنین تمامی برنامه های کلاسی و جزوات درسی نیز در پروفایل دانش پژوهی در وبسایت شرکت در دسترس خواهند بود. اگر دانش پژوه به هر دلیل از ادامه حضور در دوره آموزشی انصراف دهد یا به دلیل عدم پرداخت اقساط یا هر دلیل دیگر ادامه دوره را از دست بدهد هیچ وجهی از پرداختی های انجام شده به او مسترد نخواهد شد.
۵. وفق قانون تجارت الکترونیکی (مصوب مجلس شورای اسلامی) مالکیت جزوات، فایل ها و فیلم کلاس های این دوره آموزشی متعلق به شرکت توسعه منابع انسانی سرآمد است و برای استفاده تجاری ممنوع است. دانش پژوه محترم تنها به منظور یادگیری شخصی میتواند از این موارد استفاده کند و انتشار ( اعم از انتشار فیزیکی یا الکترونیک یا در فضای مجازی) ، دادن دسترسی یا ارسال آن برای هر شخص دیگری (حتی سایر دانش پژوهان) مجاز نمیباشد و هرگونه تخلف از این شرط، علاوه بر اینکه پیگرد قانونی دارد، جبران خسارت وارده به شرکت و مدرسین دوره ها نیز در تعهد دانش پژوه خواهد بود.
۶ . فایل های ویدئویی ضبط شده، برای مشاهده دوباره دانش پژوه از طریق پروفایل دانش پژوهی در پنل دانش پژوه در وبسایت شرکت قابل دسترس خواهد بود. مدت زمان دسترسی به فایل های ویدئویی دوره ۷ روز از اولین مشاهده است و دانش پژوه مجاز به استفاده تجاری یا انتشار فایلهای ویدئویی کلاس ها به هر صورت یا دادن دسترسی آن ها به دیگران به هر منظور نمیباشد.
روی این فایل ها کد ملی دانش پژوه ثبت شده و تخلف از این شرط، وفق قانون تجارت الکترونیکی (مصوب مجلس شورای اسلامی) پیگرد قانونی خواهد داشت.
۷. دانش پژوه صرفا بعد از پایان دوره و تصفیه حساب کامل (پرداخت کلیه اقساط مندرج در ماده ۵ تفاهم نامه در راس سررسیدهای معین شده) میتواند نسبت به دریافت گواهی پایان دوره اقدام نماید.
۸. در صورت نیاز و برحسب تغییرات در برنامه های اساتید، تعطیلات رسمی در کشور و یا حوادث غیر قابل پیش بینی یا با هماهنگی فراگیران و … شرکت می تواند ساختار کلاس ها و دوره و در برخی موارد زمان برگزاری کلاس ها را تغییر دهد که در این صورت تمامی موارد از طریق ایمیل به اطلاع دانش پژوه خواهد رسید.
۹.در طول کل دوره های جامع ، تعداد 19 ماژول، مجموعا در 116 ساعت برگزار میشود، شرکت می تواند حسب درخواست مدرس هر کلاس، تعداد کلاس ها یا روز یا ساعت برگزاری کلاس ها را تغییر دهد اما تعداد ماژول ها و میزان ساعات کل دوره کاهش داده نمیشود و موارد به دانش پژوه اطلاع رسانی میشود. همچنین شرکت حق دارد حسب درخواست مدرس هر کلاس، میزان ساعات کلاس را افزایش دهد که در این صورت وجهی مازاد بر آنچه در ماده ۵ این تفاهم نامه توافق شده است از دانش پژوه مطالبه نخواهد شد.
۱۰. حسب برنامه ریزی هر استاد ممکن است میزان ساعات برگزاری هر کلاس در ساعات پایانی آن کلاس، تا ۲۵درصد افزایش یابد. شرکت از این بابت وجهی مازاد بر مبلغ مندرج در ماده ۵ تفاهم نامه، از دانش پژوه مطالبه نخواهد نمود.
- دانش پژوه متعهد میشود نهایتا تا مدت 24 ساعت پس از امضا این تفاهم نامه و پرداخت قسط اول نسبت به ثبت نام و ایجاد پنل دانش پژوهی خود در سایت شرکت به آدرس tamasco.ir اقدام نماید و مراتب را از طریق ایمیل به آدرس info@tamasco.ir به اطلاع بخش آموزش شرکت برساند. در صورت عدم اقدام از سمت دانش پژوه، عواقب عدم دسترسی به کلاس و فایل ها و جزوات و دسترسی به ویدئوهای کلاس ها بر عهده دانش پژوه می باشد.
- اطلاعات پنل دانش پژوهی سایت شرکت، از جمله «نام، آدرس ایمیل و شماره تماس» می بایستی با اطلاعات مندرج در ماده ۱ این تفاهم نامه یکسان باشد. امکان تغییر این موارد پس از امضاء تفاهم نامه وجود ندارد.
13.کلیه اطلاع رسانی های مربوط به برگزاری کلاس ها ، تغییرات زمان و نحوه دسترسی به کلاس و دسترسی به ویدئوی آموزشی و جزوات در پروفایل دانش پژوهی قرار میگیرد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال این موارد از طریق دیگر ندارد.
۱۴. شرکت در حال حاضر با اشخاص حقوقی تفاهم نامه اقساطی منعقد نمیکند و این تفاهمنامه صرفا با شخص حقیقی دانش پژوه منعقد شده است و امکان انتقال آن به غیر یا تغییر نام طرف تفاهم نامه در هیچ زمانی و تحت هیچ عنوان وجود ندارد.
۱۵. بابت این تفاهم نامه هیچگونه فاکتور و رسید به دانش پژوه ارائه نمیگردد و با عنایت به طرف حساب بودن با شخصیت حقیقی دانش پژوه، امکان ثبت تفاهم نامه در سامانه های مالیاتی اشخاص حقوقی وابسته و مرتبط با دانش پژوه تحت عنوان کارمند یا کارفرما وجود نداشته و تخلف محسوب میشود و در صورتی که دانش پژوه از این شرط تخلف نماید و شرکت از این حیث متحمل هزینه ای شود، دانش پژوه ضامن تادیه هزینه ها و جبران خسارات وارده به شرکت می باشد. ضمنا شرکت حق ثبت شکایت در هیئتهای حل اختلاف مالیاتی را برای خود محفوظ خواهد داشت.
ماده ۷ : قبول و امضا این تفاهمنامه به منزله مطالعه و تایید تمامی شرایط از سوی دانش پژوه میباشد. دسترسی به کلاسها پس از ارسال اصل نسخه امضاء شده و واریز قسط اول صورت میپذیرد.
بخش دوم: شرایط دوره های آنلاین، دوره های حضوری، مشاوره های منابع انسانی
-
فصل اول- شرایط ورود
ماده ۱: هریک از دورهها با توجه به ویژگیها و سرفصلهای درسی، دارای شرایط ورودی است که بنا به مقتضیات آن دوره تعیین شده است. متقاضی باید، از تطبیق شرایط خود با شرایط ورود به دوره اطمینان داشته و از اهداف دوره انتخابی نیز اطلاع کامل داشته باشد.
ماده ۲: از متقاضی محترم انتظار میرود مقید به رعایت حجاب اسلامی در محیط آموزشی (حضوری و آنلاین) باشد.
-
فصل دوم- نام نویسی
ماده ۴: ثبت نام دوره ها به صورت اینترنتی امکان پذیر است. ارسال نامه، فاکس، فیش واریز وجه و یا هرگونه اسناد دیگر بمنزله ثبت نام نخواهد بود.
ماده ۵: شهریه دوره ها بصورت آنلاین و قبل از ثبت نام دریافت می شود. شهریه دوره های بلند مدت مطابق با آیین نامه دریافت خواهد شد.
-
فصل سوم- حضور در کلاس، آزمون ها و گواهینامه
ماده ۶: حضور در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است.
- تبصره ۱ : محل برگزاری کلاسهای آموزشی در داخل یا خارج از محل مرکز و یا به صورت آنلاین میباشد.
- تبصره ۲ : در کلاسهای کارگاهی به همراه داشتن لپ تاپ الزامی است.
- تبصره ۳ : امکان جابجایی زمان حضور در دوره پس از شروع دوره وجود ندارد.
- تبصره ۴ : متقاضیانی که با هماهنگی آموزش و دلایل موجه نتوانسته اند در کلاسهایی از دوره های بلند مدت شرکت نمایند و یا خواستار شرکت مجدد میباشند، مکلف به پرداخت مجدد شهریه دوره هستند.
- تبصره ۵ : دانش پژوه تحت عیچ عنوان مجاز به ضبط محتوای دوره و انتشار آن نمی باشد و تبعات و عواقبت قانونی آن (طبق قانون اجارت الکترونیک ) بر عهده دانش پژوه می باشد.
ماده ۷: گواهینامه دورهها بر اساس اطلاعات مندرج در برگ ثبت نام صادر خواهد شد.متقاضی مسئولیت صحت و دقت این اطلاعات را میپذیرد.
ماده ۸: متقاضیانی که از طرف سازمانهای خود برای شرکت در دورهها معرفی شدهاند، علاوه بر مقررات آموزشی مرکز، باید مقررات آموزشی سازمان خود را نیز رعایت نمایند. در صورت غیبت بیش از ۲۰% از ساعات دوره، برای متقاضی، گواهینامه صادر نخواهد شد. ملاک صدور گواهینامه ساعات حضور متقاضی در دوره می باشد که پس از اتمام کامل دوره به آن سازمان و به نام متقاضی ثبت نام شده و حضور یافته در کلاس ارائه میشود. در صورت جابجایی اسامی باید نامهای از طرف شرکت برای مرکز آموزش ارسال شود.
-
فصل چهارم- انصراف از دوره ها و اطلاع رسانی
ماده ۱۰: پس از ثبت نام در دورهها و یا خرید محصول مشاوره و کتاب و… امکان لغو نمودن و استرداد وجه محصول تحت هیچ شرایطی وجود ندارد و مبلغ مسترد نخواهد شد. امکان تغییر محصول خریداری شده نیز وجود ندارد.
ماده ۱۱: اطلاع رسانی جهت شروع دورههای حضوری و غیر حضوری، تغییر در جدول زمانی کلاسها و یا تشکیل نشدن هر یک از دورهها از طریقی است که به هنگام ثبت نام به اطلاع متقاضی رسیده است.
ماده ۱۲: در خصوص دورههای غیر حضوری، لینک حضور در دوره فقط به آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام در سایت، توسط متقاضی وارد میشود ارسال میگردد. صحت ورود اطلاعات بر عهده متقاضی است.
شرایط قرارداد:(قرارداد مشاوره به صورت حضوری یا تلفنی)
اصل ۱ : شرایط مشاوره مشاوره ها در زمینه مدیریت منابع انسانی و روابط کار به دو صورت حضوری و تلفنی انجام میشوند.
اصل ۲ : ثبت نام مشاوره ها فقط به صورت آنلاین و از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود، ارسال نامه، فاکس، فیش واریز وجه و یا هرگونه اسناد دیگر بمنزله ثبت نام نخواهد بود. سقف مدت زمان بلیت مشاورههای حضوری یک ساعت و مشاورههای تلفنی ۲۰ دقیقه میباشد. لطفا با توجه به زمان مورد نیاز نسبت به تهیه بلیت اقدام بفرمائید.
اصل ۳ : پس از واریز حق المشاوره، کارشناسان این شرکت جهت تعیین زمان مشاوره با شما تماس میگیرند. تعیین این زمان با توجه به خالی بودن برنامه مشاوره انجام میپذیرد.
پس از واریز حق المشاوره، مبلغ دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد به همین جهت خواهشمند است پس از حصول اطمینان از درخواست خود نسبت به واریز وجه اقدام بفرمائید.
اصل ۴ : مشاور تعهد مینماید کلیه اطلاعاتی ارائه شده در طی جلسه مشاوره محرمانه بوده و مشاور تحت هیچ عنوان حق افشاء اطلاعات ارائه شده را (بدون محدودیت زمانی) ندارد.
اصل 5 : مشاوره های حضوری در محل کارفرما صرفا در محدوده شهر تهران انجام میشود.
- تبصره ۱ : مشاوره گیرنده تحت هیچ عنوان مجاز به ضبط مذاکرات جلسات مشاوره یا انتشار آن نمیباشد و تبعات و عواقبت قانونی آن (طبق قانون اجارت الکترونیک) بر عهده مشاوره گیرنده میباشد.