چرا توصیه نمی کنم که مدیرعامل مصاحبه استخدامی انجام دهد؟
جالب است بدانید که این امکان وجود دارد که انجام مصاحبه های استخدامی را برون سپاری نمایید .
روش اجرای کار به این صورت خواهد بود که پس از ارسال رزومه ها ، و انتخاب رزومه های مورد نظر از سوی کارفرما ( و یا معرفی متقاضیان مورد نظر کارفرما ) نسبت به انجام آزمون های نیم رخ روانی اقدام شده ، و با کارجویان مصاحبه خواهد شد و متعاقبا گزارش انفرادی ( و در صورت تمایل کارفرما ، گزارش های مقایسه ای ) تهیه خواهد شد .
در این فرآیند ، مصاحبه در دو مرحله مجزا انجام خواهد شد ، در مرحله اول مصاحبه منابع انسانی ( با متخصصان مدیریت منابع انسانی ) صورت خواهد گرفت و در مرحله بعد مصاحبه تخصصی ( با متخصصان هر رشته شغلی ) انجام خواهد شد .
لازم به ذکر است که یکی از گزارشاتی که پس از مصاحبه ها ارائه خواهد شد ، گزارش ” دستنامه مدیریت منابع انسانی ” می باشد که بعد از استخدام این کارکنان ، ابزار بسیار خوبی برای مدیریت کارکنان خواهد بود .
این گزارش شامل : نقاط قوت، زمینه های بهبود ، نحوه برقراری ارتباط با شاغل، نحوه برقراری ارتباط شاغل با دیگران ، انگیزاننده ها ، سبک رهبری ، نحوه مدیریت پذیری ، سبک یادگیری ، تیم سازی و مقوله هایی که در مدیریت منابع انسانی به شما کمک خواهد کرد می باشد .
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .