شرایط قرارداد

« آیین نامه آموزش »

فصل اول- شرایط ورود

ماده 1: هریک از دوره ها با توجه به ویژگی ها و سرفصل های درسی، دارای شرایط ورودی است که بنا به مقتضیات آن دوره تعیین شده است. متقاضی باید، از تطبیق شرایط خود با شرایط ورود به دوره اطمینان داشته و از اهداف دوره انتخابی نیز اطلاع کامل داشته باشد.
ماده 2: از متقاضی محترم انتظار می رود مقید به رعایت حجاب اسلامی در محیط آموزشی باشد.

فصل دوم- نام نویسی

ماده 4: ثبت نام دوره ها به صورت اینترنتی امکان پذیر است. ارسال نامه، فاکس، فیش واریز وجه و یا هرگونه اسناد دیگر بمنزله ثبت نام نخواهد بود.
ماده 5: شهریه دوره های کوتاه مدت بصورت آنلاین و قبل از ثبت نام دریافت می شود. شهریه دوره های بلند مدت مطابق با آیین نامه تخفیف دریافت خواهد شد.

فصل سوم- حضور در کلاس، آزمون ها و گواهینامه (برای دوره های حضوری)

ماده 6: حضور در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است.
• تبصره 1 : محل برگزاری کلاسهای آموزشی در داخل یا خارج از محل مرکز می باشد.
• تبصره 2 : در کلاسهای کارگاهی به همراه داشتن لپ تاپ الزامی است.
• تبصره 3 : امکان جابجایی زمان حضور در دوره پس از شروع دوره وجود ندارد.
• تبصره 6 : متقاضیانی که با هماهنگی آموزش و دلایل موجه نتوانسته اند در کلاسهایی از دوره های بلند مدت شرکت نمایند و یا خواستار شرکت مجدد می باشند، میتوانند حداکثر تا 1 سال پس از پایان دوره با پرداخت 50% شهریه آن کلاس در دوره های بعدی آن شرکت نمایند.
ماده 7: گواهینامه دوره ها بر اساس اطلاعات مندرج در برگ ثبت نام صادر خواهد شد.متقاضی مسئولیت صحت و دقت این اطلاعات را می پذیرد.
ماده 8: متقاضیانی که از طرف سازمانهای خود برای شرکت در دوره ها معرفی شده اند، علاوه بر مقررات آموزشی مرکز، باید مقررات آموزشی سازمان خود را نیز رعایت نمایند. در صورت غیبت بیش از 20% از ساعات دوره ، برای متقاضی، گواهینامه صادر نخواهد شد. ملاک صدور گواهینامه ساعات حضور متقاضی در دوره می باشد که پس از اتمام کامل دوره به آن سازمان و به نام متقاضی ثبت نام شده و حضور یافته در کلاس ارائه می شود. در صورت جابجایی اسامی باید نامه ای از طرف شرکت برای مرکز آموزش ارسال شود.

فصل چهارم- انصراف از دوره ها و اطلاع رسانی

ماده 10: با اعلام انصراف کتبی و تا هفت روز اداری قبل از شروع دوره کل شهریه به متقاضی مسترد خواهد شد. ملاک تاریخ انصراف، زمان ثبت نامه ی انصراف متقاضی در دبیرخانه است. در صورت دریافت درخواست انصراف از هفت تا سه روز اداری قبل از شروع دوره تا زمان شروع دوره، 50% از مبلغ کل دوره کسر و مابقی وجه به متقاضی مسترد خواهد شد.
از سه روز قبل از شروع دوره مبلغ دریافتی بابت شهریه کل دوره به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
ماده 11: اطلاع رسانی جهت شروع دوره های حضوری، تغییر در جدول زمانی کلاسها و یا تشکیل نشدن هر یک از دوره ها از طریقی است که به هنگام ثبت نام به اطلاع متقاضی رسیده است.

 

شرایط قرارداد

( قرارداد مشاوره منابع انسانی به صورت حضوری یا تلفنی )

 

اصل 1 : شرایط مشاوره

مشاوره ها در زمینه مدیریت منابع انسانی و روابط کار به دو صورت حضوری و تلفنی انجام میشوند .

 

اصل 2 : ثبت نام مشاوره ها فقط به صورت آنلاین و از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود ، ارسال نامه، فاکس، فیش واریز وجه و یا هرگونه اسناد دیگر بمنزله ثبت نام نخواهد بود . .

سقف مدت زمان بلیت مشاوره های حضوری یک ساعت و مشاوره های تلفنی 30 دقیقه می باشد.

لطفا با توجه به زمان مورد نیاز نسبت به تهیه بلیت اقدام بفرمائید.

 

اصل   3 : پس از واریز حق المشاوره، کارشناسان این شرکت جهت تعیین زمان مشاوره با شما تماس میگیرند . تعیین این زمان با توجه به خالی بودن برنامه مشاوره انجام میپذیرد.

پس از واریز حق المشاوره ، مبلغ دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد به همین جهت خواهشمند است پس از حصول اطمینان از درخواست خود نسبت به واریز وجه اقدام بفرمائید.

 

اصل 4 : مشاور تعهد می نماید کلیه اطلاعاتی ارائه شده در طی جلسه مشاوره محرمانه بوده و مشاور تحت هیچ عنوان حق افشاء اطلاعات ارائه شده را ( بدون محدودیت زمانی ) ندارد .